HTML

hotaru

my own reality

Friss topikok

  • Moksa: Remélem, az a zh kifogástalan lett, ráadásul a BGF-es diploma is meg lesz! (2012.11.13. 01:58) párhuzam
  • Moksa: Szia, "elveszett" kis báránykám! Egyátalán nem akarlak mellőzni szokásos észrevételeim elhagyásáva... (2012.11.13. 01:54) eredmények
  • Moksa: @IsabelII: türelemmel kivárom azt a sztorit. egyszer csak megjavul a belépési lehetősége?! (2012.05.01. 00:09) igen!
  • Moksa: @o.l.: örülök, hogy te is megszólaltál... nem először, olyan bölcsességeket írsz, idősebb barátaid... (2012.04.03. 22:44) forgatag
  • IsabelII: @o.l.: igen, mi is gyűjtöttük a kupakokat valamire - hát csak abba a kis időbe telik, míg odaviszi... (2012.03.15. 12:07) közösen

2012.02.13. 01:16 o.l.

felfedezés

így a harmadik bejegyzésben ideje pótolnom egy igen fontos dolgot, amit az illem és a jó érzés megkövetel, hogyha az ember új ismerősökre tesz szert. bár valójában nem tudom, hogy olvasóim között akad-e számomra még ismeretlen ember, azt hiszem, mégis írok egy rövid bemutatkozást.

1988-ban, egy tűző nyári nap hajnalán jöttem erre a világra. születésem körül minden rendben volt, ennek ellenére pár hónap múltán elkezdtem sokat betegeskedni, és hamarosan több időt töltöttem kórházban, mint itthon.  erről az időszakról nincs túl sok emlékem, de szerintem ez így természetes is.

az orvosok, habár betegségemet pontosan nem tudták – tudják – behatárolni, nem biztattak túl sok jóval, nagyjából a kisgyermekkort jósolták nekem, később a különböző tanácsadók a kisegítő iskolát, sőt, egyenesen azt javasolták szüleimnek, hogy adjanak intézetbe. mondanom sem kell talán, mennyire hálás vagyok nekik, amiért faképnél hagyták az ilyen tanácsadókat.

illetve egy ötletet megfogadtak: elvittek pszichológushoz és csináltattak velem egy intelligencia tesztet. annyit érdemes tudni, hogy én sokáig nem voltam hajlandó megszólalni idegenek előtt. pontosítok; bárki idegen előtt. akiről első pillanatban úgy döntöttem, hogy vele beszélek, azzal kommunikáltam, aki pedig valamiért egyszerűen nem volt szimpatikus, azzal a világ minden kincséért sem váltottam volna szót.

így tehát én sem könnyítettem meg szüleim dolgát. hiszen hiába mondják, hogy a gyerek bár nem tud menni egyedül meg fizikailag gyenge is, azért még igenis okos és vág az esze, ha egyszer nem beszél, hogy bizonyítsa! így aztán találkoztam azzal a rövid, barna hajú, szemüveges hölggyel, aki sok érdekes feladatot adott, és a végén egyenes utam nyílt városom egyik normál általános iskolájába.

szótlanságom még sokáig megmaradt, de a tanulásban nem akadályozott. magántanuló voltam, de az iskolába rendszeresen bejártam, így kaptam különórát a tanáraimtól, és találkoztam osztálytársaimmal, akikkel közös órám ugyan nem volt, mégis tudták, hogy közéjük tartozom. idővel többen odajöttek hozzám a szünetekben váltani pár szót, egyikükkel pedig nyaranta több éven át minden nap együtt csobbantunk a balatonban.

 

o.l.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hotaru.blog.hu/api/trackback/id/tr404099025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moksa 2012.02.15. 04:47:15

Az általad oly' kedvelt "Beautiful Life" című japán film vége felé elhangzik egy kulcsmondat Kyoko szájából, természetesen angol átiratban: "...my life is my own...". Milyen igaz! Ez a saját magadra is pontosan illik! Egyebekben meg némileg kontakt személyként, nagyon nehéz nem felismerni saját törékeny esendőségünket! A bennünk lakozó intelligencia teszi elfogadhatóvá mások számára személyiségünket, illetve érezhetjük teljes értékűnek magunkat, bármilyen hendikeppel is születtünk a világra, vagy szenvedtünk el végleges traumát kisgyermekkorunkban! Te most az eddigi életed intim morzsáid osztod meg olvasóiddal, s csak remélni tudom; bátran és lendületesen vezeted majd a jövőben is naplódat!

Utóirat: reklamáltad, hogy nem szóltam hozzá bejegyzésedhez, nem "szedtelek ízekre" jó szokásomhoz hívem! Most kegyelmi állapotot gyakorlok, csak szemlézlek!

Moksa 2012.02.15. 04:49:41

Gondosan megírt hozzászólásom, küldésekor elszállt, most egy kicsit durcás vagyok!

Moksa 2012.02.15. 04:50:37

Végre megkerült az írásom, jól megviccelt az indapass!

kovklaudia 2012.02.15. 09:41:39

Próbálom visszafogni magam, ne hogy sok legyek. Ez a félelmem leginkább akkor jön elő, amikor dícsérlek. ˝Fantasztikus vagy és egy csoda˝- de szerintem ez egyébként mindenkiben megvan, csak sokan elfolytják magukban. Azt gondolom, hogy Te nem tartozol ebbe a csoportba. Kérlek valamennyi egészséges és beteg ember nevében, folytasd tovább a blogodat, ahogy időd és erőd engedi! Köszönjük előre is...=) Klaudia

o.l. 2012.02.15. 10:39:30

@Moksa: nem is emlékeztem, hogy abban benne van ez a mondat, de legalább bebizonyosodott, hogy tényleg létezik olyan angol szóösszetétel, hogy "my own", de szerintem kyoko állítása minden ember szájából igaz lenne :)

egyébiránt meg nem reklamáltam, csupán megjegyeztem, te meg mindent olyan komolyan veszel :P

@kovklaudia: köszönöm a dicséretet, s ugyan ez Neked is kijár! =))
folytatni fogom a blogot, ma este jön egy új bejegyzés ;)

IsabelII 2012.02.16. 09:10:00

szüleid szerettek, tehát nem adtak oda... mivel olvasod életemet, tudod, hogy engem nem vártak, később apám föl is adta, de anyám kitartott, és később talán meg is szeretett, mivel látta, hogy én nem tehetek semmiről. kineziológus és más ezotanítások szerint tehetek, ezek szerint ugyanis az egyén dönt leszületése helye felől, módjáról, és már odabent mindent tud arról, mit kell ebben az életében megoldania.
én hiszek ebben a teóriában, tenger életünk van, mindegyikben egy-egy feladatunk van. ha nem oldjuk meg, visszakapjuk addig, míg nem írhatjuk utána a pontot.
neked, hotaru, tudnod kellett, hova, és hogyan születsz - ezt a sorsot kell fölvállalnod. szüleidnek is ez volt a sorsa, és ők maximálisan teljesítették. most rajtad a sor! :-)
süti beállítások módosítása